Fort lauderdale!

Har inte kunnat uppdatera för att det har strulat med internet hela tiden, men nu ska det funka.
Men nu har vi åkt från Orlando till Fort lauderdale (ca 1h från Miami), och nu har vi mest badat i Atlanten och poolen.
Jag har bränt mig som fan, det är mysigt här.. Hmm, Ja jag älskar det.
Ooh juste! Jag såg program om att det fanns hajar i Atlanten och när det är mycket människor så passar dom på i grunt vatten, det bir ingen mer Havs bad för mig eller någon annan här tror jag. Skämt åsido.





Dom bilderna va i Orlando en bit ifrån poolen, haha.

Utsikten från balkongen här i Fort Lauderdale

Mina snygga shorts. Haha Samuel får stå för bilden


Jag har inte tagit så mycket bilder här, men ska ta en massa bilder imorgon. :D

Kommentarer
Postat av: Toffabobba

men jaa! galet nice utsikt eller vaddå?! galet fint:)

du får komma hem snart jag saknar dig hur mkt som helst! :( KRAAM goate<3

2011-08-07 @ 18:25:00
Postat av: Mams

Fina bilder!

2011-08-09 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0